Post by becatchplanjunkne on Mar 12, 2022 6:36:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Inn - Tasty Match Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Inn - Tasty Match Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Merge Inn - Tasty Match Puzzle 2022 version ▞▞▞
loistava peli ensimmäistä kertaa. rakastan sitä.
Tämä peli on vain loistava! Rakastan sitä niin paljon, mutta kun energiasi loppuvat, sinun on melkein lopetettava pelin pelaaminen. Mutta rakastan sitä, kuinka saat, kuten, pieniä tehtäviä ja päivittäisiä palkintoja ja kaikkea sitä. Rakastan kaikkia pieniä yksityiskohtia, jotka olet laittanut peliin. Suosittelen erittäin lämpimästi tämän pelin pelaamista! 😍😍😍😍😍
Hauska peli, mutta ei läheskään tarpeeksi energiaa. Tietääkö kukaan myös, miten kupla saadaan esiin tuotteen saattamiseksi ulos? Omani aika loppuu aina kesken ja muuttuvat kolikoiksi.
super hauska peli! Toivon, että taulutilaa olisi enemmän, tila on aina loppumassa, vaikka olen ostanut paljon varastotilaa. päivitys on siistiä! saattaa kestää hetken tottua uuteen taiteeseen, mutta kyllä se on kaiken kaikkiaan hyvä sovellus
Grafiikka on huono, kohteet eivät sulaudu yhteen...Poistin asennuksen 2 kierroksen jälkeen...
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Εύκολα kmql
Merge Inn - Tasty Match Puzzle કેઝ્યુઅલ gphd
Upea peli, palkinnot eivät heijasta vaivaa, vaan tilaukset täytetään nyt, mikä on suuri pettymys!
juuri alkanut jo pakko käyttää jalokiviä väliaikaisella tasolla
Mielestäni tämä peli on erittäin hyvä. Mutta siitä voitaisiin tehdä versio, joka helpottaisi sitä. Rakastan todella tätä peliä.👍⭐🙂
Jäin jumiin..hauskaa ajanvietettä
Etenemistä ei voi siirtää uuteen laitteeseen
mielenkiintoinen ja nautinnollinen yhdistämispeli. Toivon vain, että energia ei loppuisi niin nopeasti. Todella hauskaa kuitenkin.
Loistava peli, antaa 5 tähteä, kun peli lakkaa nollautumasta tasolle 10
Ei hyvä
pidä siitä niin pitkälle
Ei ääntä eikä musiikkia😔
Merge Inn - Tasty Match Puzzle कैज़ुअल गेम ecsu
Kun pelaat napautuspeliä, sinulla pitäisi olla vahvistusnäyttö, jossa kysytään, haluatko käyttää jalokiviä. Olen hukannut monia jalokiviä vain siksi, että napauttamalla näyttö ponnahtaa esiin ja ponnahtaa pois ennen kuin voin edes lukea, mihin hukkaan ne.
Olen yrittänyt kulua kymmenen minuuttia ennen kuin aloin edes pelata tätä peliä, sen käynnistyminen kestää niin kauan, että se on jo ärsyttävää, sitten en voi edes aloittaa pelaamista sen juuttuessa samaan asiaan
Sovellus ei toiminut jatkuvasti jäätyen
Tämän tyylin paras yhdistämispeli, helppo saada energiaa, sisältää sivuseikkailuja, joten et kyllästy, ja mikä parasta, ei turhia mainoksia. On lisäyksiä, joita voit katsoa saadaksesi lisämateriaalia, mutta ei pakotettuja lisäyksiä.
Nautin pelistä todella paljon, mutta tallennustila ei salli minun laittaa tavaroita sisään. Eikä varastossa ole mitään. Jos tämä voidaan korjata, annan mielelläni 5 tähteä.
Mazes & More እንቆቅልሽ bph
Paras yhdistämispeli koskaan! Pysy ajan tasalla sisällöstä. Sinun pitäisi lisätä lisää tapoja saada jalokiviä.
Maksa pelaamisesta
tämä on loistava peli, rehellisesti sanottuna paras yhdistämispeli, jota olen pelannut. valitettavasti en voi antaa sille viittä tähteä. Käytin tätä peliä viettämään aikaa poikani bussia odotellessa, koska se oli peli, josta pidin ja jota voisi pelata offline-tilassa, koska minulla ei ole palvelua, jossa odotamme. eilen iltapäivällä, kun vedin sen ylös odotellessani, yhtäkkiä minun TÄYTYY olla yhteydessä Internetiin, jotta voin toistaa sitä YHTEENSÄ. aivan naurettavaa, vihaan muutosta. anna minun pelata offline-tilassa uudelleen, kiitos!
Rakastin tätä peliä ennen ja rakastan edelleenkin, mutta tämän viimeisen päivityksen jälkeen huomaan, että ne symbolit ovat nyt aivan liian pieniä. Kaikki muut päivitykset olivat mahtavia, mutta symbolit, jotka sinun on yhdistettävä, koska ne ovat niin pieniä, kuin ne ovat nyt, vähentävät sitä, kuinka paljon pelaan peliä nyt.
OK peli, kun tulet toimeen, tavoitteiden saavuttaminen kestää yhä kauemmin
asennuksen poistaminen. saavutin tason 50 ja peli lisää ja lisää uusia kohteita, mutta ei kuitenkaan anna tarpeeksi ruudukkotilaa. Kohteet vievät yli puolet taulutilastani, tämä on ri-di-cu-lous. älä edes saa minua alkuun erityyppisten ruokien pudotusprosenteilla ja kuinka kauan tilausten suorittaminen kestää. Pelasin vain silloin, kun kyllästyn luokassa, mutta tämä on entistä tylsempää. siistiä peliä, kunnes se kesti.
jännä peli
Kuinka tunnistan tuotantotuotteen (jääkaappi, leivänpaahdin jne.) sijoituksen sen latautuessa?
Kaikki on roskaa, kenenkään ei pitäisi pelata tätä
normaali yhdistämispeli, jos pelaat lautaa
Toistaiseksi tämä näyttää olevan hyvä yhdistämispeli
super hauska ja koukuttava
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Опуштене tmbx
päivitetty puhelin ja menetti kaiken edistymisen
Siirrän peliä, tällä hetkellä tasolla 13, mutta energiani ei ole täyttynyt 3 päivään. Olen turhautunut ja valmis poistamaan asennuksen.....
kesti hetken selvittää se, mutta nyt kun minulla on mennyt niin hyvin
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Gündəlik dkao
Pidän tämän pelin pelaamisesta, mutta en pidä jatkuvasta kaatumisesta... tänään on ollut pahin päivä, kun pääsin tasolle 9 päivittäisissä palkinnoissa ennen kuin peli kaatui minuun vain menettäkseni kaikki palkintoni ensimmäisenä päivänä, koska minun piti ladata uudelleen. peli