Post by racpapothouwes on Feb 5, 2022 3:26:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt onbeperkte tokens ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
7 voor TM3 IO module (op afstand I/O architectuur) 64 voor TM3, TM5 or TM7 IO island (gedistribueerd I/O architectuur). uitvoeringstijd voor 1 KInstructie.
**t spel
Oké, deze game is echt leuk en verslavend, maar er zijn een paar problemen: 1. Lieg er niet over dat het een online game is, ik vind het niet erg om met bots te spelen 2. De advertenties, ik weet dat de meeste games advertenties hebben om de game gratis te houden om te spelen, maar kun je een cooldown maken voor de advertenties, want ik krijg mijn beloningen er niet voor. 3. Gold League, als je het eenmaal hebt bereikt, kom je nauwelijks voorbij niveau 1 vanwege de overweldigende bots, dus overweeg om ze zelfs maar een beetje te nerfen. 4. De gameplay, kun je meer kaarten, competities, helden, enz. toevoegen?
Het enige ding is dat je je bijl niet kunt richten, dus een 4-sterren?
Dit heeft veel potentieel dat slecht wordt gebruikt. Spelmechanica is leuk, maar veel om aan te werken. Het lijkt erop dat ze echt willen dat je geld uitgeeft, alleen 5 epische kisten aanbieden aan iedereen die geïnteresseerd is in f2p, maar het spel breken met de juiste power-ups is niet moeilijk, dus dit maakt niet veel uit als je alleen maar wilt winnen (en dat zal niet lang duren, aangezien het maar 3 rangen heeft, ik heb één lading afgemaakt) Betere progressie, meer beloningen en uitgebreide rangen zouden me weer openen, maar na 1 dag niets te doen
AXES.io - Apps op Google Play
AXES.io es een mobiele Battle Royale waarin je assen start alsof je leven afhankelijk es van ... Descargar AXES io mod APK (onbeperkt gouden munten) 1.5.31.
De game heeft goede graphics, maar als ik online speel, loopt mijn game vertraging op en kan zelfs stoppen, en als ik met bots speel, is het nog erger omdat mijn telefoon kan crashen en ik hem opnieuw moet opstarten. Los dit probleem op of ik zal het verwijderen en wanneer ik online gezet is het nog steeds alsof je met bots speelt met dezelfde namen!!!!
Ok...ik hou van dit spel...maar...één biiiigggg probleem...de bots zijn veel te OP...ik spawn letterlijk gewoon in een wedstrijd en dan heb ik iemand die drie bijlen of zwaarden tegelijk gooit ... en ik zou het op prijs stellen als je geen nepreclame maakt ... het is helemaal geen Third Person Shooter ... in ieder geval bedankt
AXES.io Veiksmas viwi
Het is een goed spel, maar het wordt vervelend als je op de hogere niveaus komt. Ik zit vast op dit niveau en ik kan het niet voltooien 😭 het is offline en maakt het bijna mogelijk om sommige niveaus te voltooien plz omdat ik anderhalf uur vastzit in een poging een fase te voltooien 😂😪 de skins in het spel zijn cool en het beste is wanneer je heel veel van de beste krachten hebt en dat is wanneer je vooruitgang begint te boeken, hoop dat je iets kunt toevoegen dat de game een beetje beter maakt in een update.
Deze game is een van de beste die ik spelers moest uitdagen om te winnen en het spel te verslaan, ik werd er soms woedend van, maar ik bleef spelen en spelen totdat ik het einde bereikte, je kunt upgraden, skins veranderen, veel munten krijgen en zijn de beste speler ooit in het spel.
Wat was dat? Ik had een gezondheid van 31128 en vanwege mijn kill streak heb je me gedood met 1 hit? En niet alleen dat er een onsterfelijk personage was. Het was geen insect, want het volgde me en probeerde me alleen te doden. Het is alsof ik zijn enige doelwit was. IGN: BeBeDesDes voor een prof. Is dit hoe u uw klanten behandelt? Dom spel! Zeer domme ploeg! Meest domme ontwikkelaar!
Dit spel is onspeelbaar geworden. Ik kreeg alleen groene items, dus ik had alles maximaal. Ondanks dat zou het maar 2-3 treffers kosten om me te doden en ik zit nog steeds in de eerste ronde in de BRONZE Arena. Met tijd en geduld heb ik eindelijk een legendarisch zwaard gekregen en kon ik het behoorlijk opwaarderen. Daarna zijn de "mensen" waarmee ik was gekoppeld, allemaal aanzienlijk sterker dan voorheen. Ik zou gedood worden door 1-2 treffers en met mijn legendarische zwaard zou het 3-4 treffers kosten om iemand te doden. Kom op man.
Deze roem is zo janky en rotzooi, de spelers zijn duidelijke bots en ze spawnen op niveau 13-126, ze spawnen met belachelijke upgrades en het is rommel en goedkoop, koop echte servers! zo duur kunnen ze niet zijn! ik zat in de Silver League en kon zelfs fase 1 niet passeren, als je dit spel installeert, annuleer het dan, dit spel is een goedkope cashgrab, speel letterlijk alles behalve dit spel.
Axes.io Mod Apk: Download de nieuwste gehackte apk
Ik heb echt genoten van dit spel! het is eenvoudig te spelen, gemakkelijk/snel te leren en was altijd anders. (Geen gevecht was hetzelfde) MAAR.... constant geglitches, mensen die gaan liggen die je niet kunt raken? Je komt helemaal tot het einde, zo vaak ligt het laatste personage waar je tegen ingaat op de grond (kan ze niet raken) totdat je sterft. " "Automatisch" verlies uiteindelijk. Het is al een lange tijd aan de gang. Nu ben ik klaar
De game is geweldig en heeft een aantal mooie texturen, MAAR WANNEER JE SILVER LEAGUE BEREIKT, IS HET ONMOGELIJK OM TE VERSLAAN WANNEER JE AAN HET SPEL DEELT, KOMT EEN STOMME BOT MET GEKKE SNELHEID NAAR JE NAAR KOMEN EN DOODT JE IN ONMIDDELLIJKE WAT DE HEL!!!!! FIX DIT STOMME SPEL DIT SPEL IS ENKEL BETALEN OM TE WINNEN en ja dat is alles wat ik te zeggen heb PLEASE FIX DIT GOD DAMN SPEL dank je
Het spel heb ik al 4 keer uitgespeeld omdat het makkelijk is daardoor weet k zeker dat dit niet online is het zijn gewoon bots pls stop met bots gebruikem ik wil online er staat online maar dat is niet zo p.s srry zou 4 moeten zijn
Dit is een GEWELDIG spel!!! Het is heel grappig! De ontwikkelaars zouden echter muziek moeten toevoegen om het spel te maken... Nog spannender!!! Hoe dan ook, zou je aanraden om het te spelen!
斧頭 IO 動作 rpe
Het is echt een leuk spel en ik heb de beste skin een vuurskin !!!!!!!
AXES.io Akcijske igre tyeb
Achilles ninja op YouTube
Lang voordat multiplayer slechts een kaart vol bots was, naarmate je later naar het spelniveau vorderde, kunnen spelers (bots) één keer je 1500 pk schieten, nu wordt multiplayer bedekt als fasen die meer zuigen en het doel van het spelen zuigen, multiplayer had beter geïmplementeerd moeten zijn in plaats van de Mario-kartmanieren te kiezen
... en Cinq Axes , Theatre Staenli de Ghe& ' rardi . ... 308 1 , 1704 tot 1710 gehouden heeft , met Philologische en zedekundige WS G5 DER FÁBELEN , IOS .
AXES.io پرتحرک xjl
AXES.io پرتحرک xjl
Shadow fighter 2: Shadow & ninja fighting games Laga dke
ok.. deze game is echt goed (en TE gemakkelijk voor mij.. ik kreeg 37 kills bij de eerste wedstrijd (en het was zelfs veel gemakkelijker online) met die bots GEMAKKELIJK en om de een of andere reden denk ik dat ik hierin een professional ben geworden spel na 3 uur lol) maar er is niets te doen nadat je alles hebt gekregen wat je wilt, dus dat zou saai zijn als je alles hebt gedaan en waarom zou je niet meer vaardigheden of krachten toevoegen als je een level omhoog gaat in een wedstrijd? ,en geef ook de mogelijkheid om tussen kaarten te kiezen en skins een soort specialiteit te geven
Ik vond de oude versie veel beter, iedereen zou beginnen met 1 wapen, nu heb ik een ander wapen met extra projectiel en idk-gif erop, volkomen oneerlijk, ik weet dat het AI's zijn, maar het feit dat ze ver voor ons zijn maakt het oneerlijk , Ik moet een manier vinden om te downgraden naar de oudere versie, anders wordt deze game verwijderd :/
Cool spel
Deze game zal me 9 van de tien keer een aneurysma geven, je wordt in een totale shoot-out voortgebracht en ja, ze zijn hoger in niveau begrijp me niet verkeerd het is leuk als je een kill streak op gang kunt krijgen, maar veel soms is het moeilijk om langer dan een paar minuten in leven te blijven en ik begrijp dat de advertenties er zijn om inkomsten te genereren, maar het is frustrerend als ze zo vaak verschijnen met een dubbele advertentie. Eén X zou genoeg moeten zijn en op een gegeven moment gaat je gezondheid in de min als je hoog genoeg bereikt
Papi Jump 1.10.1 download APK Android | Aptoide
Super leuk spel
Goed spel. ik vind dit spel erg leuk. Het is gemakkelijk om in harde levels te spelen. het is een additief spel. bedankt voor het geven van dit wonder volledige spel
Eenvoudig spel. Bijna elke advertentie is geforceerd. Tussen wedstrijden of na elke wedstrijd. Het heeft geen zin om te proberen te vermijden, want in 5 minuten gameplay. U ZAL gedwongen worden om minstens 2-3 advertenties van 30-45sec op te eten.. Advertenties stapelen zich ook op, zodat u mogelijk een minuut of langer wacht tussen de rondes.
Echt een kanker spel ik midden in een gevecht er ineens een advertentie
De game is leuk, ze kunnen de advertenties verlagen, maar mijn grootste probleem is dat mijn account binnen een dag opnieuw is opgestart en al mijn spullen waren verdwenen
斧頭 IO 動作 wcy