(Android) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight snydekode uendelig guld
Feb 4, 2022 20:47:16 GMT
Post by probkeegangpelo on Feb 4, 2022 20:47:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelig guld ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
Har fantastiske animationer og flere forskellige karakterer, der har deres egne unikke angreb.
Det er det bedste spil Dragon Ball. Jeg kan godt lide dette spil, men jeg kan ikke logge ind. I dette spil er jeg nødt til at tilmelde mig.pvp. dette vil være mit første og sidste Dragon Ball-spil, men tilføj venligst nogle flere karakterer som archon, zeno osv. Og i dette spil som ui goku, ui Vegeta, ssb Vegeta og goku og Jiren og mange flere bruger rigtige mønter. Det bryder jeg mig ikke om, og deres navne er heller ikke korrekte. Og jeg kan lide dette spil. Det er min anmeldelse. Jeg laver 4 stjerner. Tak skal du have.
Super sjovt.iser vis min Kener figurerne
Dette er meget vanedannende spil. Jeg er også fortrolig med annoncerne, men to ting ville jeg gerne have rettet. For det første skal navnene på de originale tegn. Dette vil gøre det mere realistisk. Og det andet er, at transformationen af karakterer skal være seriemæssigt, som hvis jeg har valgt Gomu SSJ3 til kamp, og jeg ønsker at transformere den mellem kampen, så skal transformationen gå som SSJ1, derefter SSJ2 og til sidst SSJ3. Hvis disse ting er rettet, kan jeg give spillet 5 stjerner.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Ação gpff
Sådan et vidunderligt spil, men det vil være meget bedre, hvis du nemt kan låse karakterer op, bortset fra det, fantastisk spil
Du skal opdatere dette spil på player vs player!!! Hvor mange kampe en spiller vandt og tabte. Du skal tillade spillere at tale med hinanden under kampe og tilføje publikum, mens vi kæmper i baggrunden, som opmuntrer os.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight - spil af SkySoft ...
Fantastisk spil, stick-grafik på punkt kampstile er fantastiske. Alt i alt er det nøjagtigt, hvad jeg forventede af spillet.
Stickman Warriors - Chiến Binh Rồng Thiêng Hành động fyf
den eneste dårlige ting er, at du ikke kan transformere fra ssj1 til ssj 4 efter hinanden sin grundform og et valgt tal, men ellers sjovt
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Hərəkət pzp
Fantastisk spil, men har brug for at tilføje flere karakterer, der kan købes ved hjælp af mønter og flere måder at bruge mønter på, da jeg har 3mill coins idk hvad skal man gøre med det thx bedste spil
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action mhfb
Super Stickman Fighter APK - Shadow Battle Warriors downloaden [93 MB] (✓ Gratis) - Dragon Z Stickman Fighter APK - Super Stickman Fighter - Shadow Battle
Jeg kan godt lide, at de faktisk har rigtige angreb. Men spillet har brug for lidt hjælp, ligesom navngiv folket til højre tilføje flere angreb bedre mennesker og flere mennesker. Tilføj også flere effekter, og kom nu brolin geta gom kelifa fieza pico sådan noget er stinkende. Ligesom du sikkert ved, hvad rell-navnene er, så navngiv dem rigtigt. Ligesom geta ultra 😒 som gør Vageta ultra ego. Og historien er underlig, og du kunne i det mindste have en belønning for slutningen. Tag også Naruto ud, fordi det handler om DBZ. Det er 3 for mig. Har bare brug for hjælp
Stickman Battle : Super Dragon Shadow War. Supreme Dragon Stick Shadow fight - Stick warriors er et sjovt og skørt Stickman-kampmobilspil
Dette spil er meget på mange områder. Kvaliteten er meget god 👍 og jeg kan godt lide karaktererne, men jeg giver den fire stjerner på grund af pengedelen.
Matrix Remake
Nå, spillet er godt og vanedannende vil jeg indrømme, men jeg tror du kan tilføje nye karakterer, f.eks. tilføje super Saiyan blue evolution til Vegeta for måske 1000 ædelstene og også ultra instinkt omen Goku for sandsynligvis 1200 ædelstene, det ville være rart
Hent Stickman Warriorst) APK 1.3.4 af SkySoft Studio Udvikler gratis
Spil er ikke meget, alt er det samme, jeg mener de samme angreb og det. Annoncer... jeg vil ikke engang tale om dem
Jeg ville have givet det 4 stjerner, men annoncerne er non-stop, selvom jeg slår WiFi fra, annoncer igen, så kan du venligst lave flere valutaer og flere tegn, mindst 100+ tegn ville være fint, og venligst gør annoncerne mere sjældne i stedet for før og efter hver kamp en annonce. Tak:) edit: tilføj venligst flere eventyr i story-mode, fordi jeg lige har slået Migra, sidste boss, sidste kapitel, og nu kan jeg stort set bare slibe på det sidste niveau, bruge et trick til turneringer og købe karakterer og PvP.Thx
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men i den næste opdatering kan du tilføje demon Slayer og mine helte akademiske karakterer, dette spil vil være sjovt og få flere spilleres opmærksomhed tak
For det første har dette spil den samme lyd for alle karakterer. De lyder alle som Goku, når de slår. For det andet giver dette spil dig konstante annoncer. Selve spillet er nemt, og effekterne er fede, men gameplayet er lidt bare knogler. Du kan bare spamme punch-knappen, og du er færdig med kampen. Den eneste grund til, at nogen ville bruge en ultimate, ville være, hvis de ville se det ultimative animationsspil (som er cirka 3 sekunder langt). Nogle karakterer er blokeret bag en betalingsmur, som er elendig.
Jeg elsker dette spil, men jeg ville ønske, at det havde noget andet at gøre end at kæmpe. Det ville være rigtig fedt, hvis der var multiplayer, og vi kunne kæmpe sammen. Jeg ville ønske, at der var en anden butik, og du kan med forskellige bevægelser og tilpasse din egen karakter. Det er bare nogle ting, som jeg virkelig ønsker i dette spil, men bortset fra det er dette spil fantastisk godt.
Bare et fantastisk spil, men tilføj flere skins og niveauer og en bedre historie som filmiske optagelser og stemmeskuespil
Det er et meget fantastisk spil, og det har seje krigere som Goku, Vegeta, Gohan, Broly og cumber, men problemet er, at nogle af cheferne ikke kunne købes som Android 21 😄🤩❤️👍men er et meget godt spil fortsæt med det
Wow
Goku Battle; Super Dragon Shadow Fight; Stickman Warriors; Super Warrior; Super Dragon Stickman Battle; Dragon Shadow Battle; Super Hero
Dette spil er bare så slemt fyr. Der er altid en annonce efter en kamp. Når jeg spiller det, giver det mig altid hovedpine og kvalme, fordi det bare er så slemt. Den eneste måde at få et skin på er at købe det, og jeg spilder ikke penge spild ikke data på at downloade det pls
Din fyrs spil er altid fantastiske, og jeg er virkelig afhængig af dine spil, men...hvis du virkelig ønsker, at dette spil skal være den næste store ting (langtidsholdbar), foreslår jeg, at du tilføjer en multiplayer-tilstand, som vil tilskynde flere spillere til at downloade det fordi, efterhånden som spillet bliver nemmere...det bliver også kedeligt..men en ny multiplayer-tilstand vil hjælpe med at holde spillernes DBZ-ånd i live...tak for disse vidunderlige spil, da jeg elsker Dragon Ball Z/Super💖💖💖💖 ...
Dette er et virkelig fornøjeligt Shonen Jump-inspireret kampspil, der minder mig om de fantastiske Dragonball-flash-spil, jeg plejede at spille hele tiden. Mit eneste klagepunkt er, at det er lidt af en stribe at låse op for nogle af de bedre karakterer, men hvis du nogensinde har lyst til at bruge $10 på ethvert play store-spil, er all fighter-pakken måske noget for dig.
Jeg kan godt lide de nye lande i historietilstanden, de nye karakterer og PvP. Men der er et problem, den måde, hvorpå al AI-kampen er den samme, de slår, skyder, slår og skyder, det er irriterende, og alle, jeg kæmpede i PvP indtil videre, har kæmpet på samme måde, vær venlig at ændre det.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Acción mjwo
Asian Cooking Games: Star Chef Árkádjátékok cro
Generator Valutaer Og Diamanter Gratis For Kingdom Defense 2
Først er der en annonce hvert tiende sekund. Så skal du betale for karakterer, der er gode. Det er dybest set en løn for at vinde spil, og hvis du tænker på at svare og sige om afværge og betale for ting, hjælper med at holde spillet osv., du skal bare ikke engang svare.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Acción abpx